«زیرِ هشت» بازی منتخب مردمی، اتاق جدید خانه معما قم افتتاح شد
[[get_current_date()]]
اتاق فرار قم خانه معما اتاق فرار دلهره آور بازی زیر هشت
ژانر | زیر هشت اتاق فرار

تعداد نفرات تیم | زیر هشت 4 تا 9 نفر

زمان بازی | زیر هشت 80

سختی بازی | زیر هشت 98/100



زیر هشت
نفری 200,000 تومان

سناریو

زیر هشت اولین اتاق فرار حماسی ایران به سبک جهان باز، در قم

بسیار مهم : این بازی در استان قم، شعبه غفاری به آدرس چهار راه غفاری، به سمت میدان مطهری ابتدای خیابان سپاه، سمت چپ کوچه حاج نمازی یا بانک ملت، انتهای کوچه ساختمان پارک علم و فناوری اجرا می شود

 

زیرِهشت، بر اساس شخصیت های واقعی ساخته و سناریو نویسی شده است

 

پاییز ۱۳۵۶ داشت تموم می شد که ثابتی، سرهنگ ثابتی تحت فشار مقامات بالا دستی یا باید پرونده ی بازی که مدتها روی میزش بودو می بست، یا به قول خودش گور خودشو با دستای خودش می کند، اوضاع خیلی بهم ریخته شده بود و اون باید یه کاری میکرد ، به یه آدم خشن نیاز داشت، یکی که به هر طریقی شده کارو تموم کنه. گرفتن حیدر به این آسونی ها نبود. تصمیمشو گرفت و وحشی ترین و خشن ترین فرمانده تحت امرش یعنی منوچهری یا دکتر منوچهریو مامور این پرونده کرد. منوچهری دکتری شکنجه داشت یعنی هرکسی میومد زیر دستش یا زنده بیرون نمیرفت یا دیگه اون آدم سابق نمیشد و حالا تمام فکر و ذکر منوچهری شده بود گرفتن حیدر رضایی. هرچی بیشتر میگشت کمتر به جایی می رسید تا اینکه شب یلدا راپورت حیدرو بهش دادن تو یه خونه انتهای باغ پنبه باجک. منوچهری هفت شبانه روز برای اون خونه بپا گذاشت و کشیک داد ، تا اینکه مطمئن شد حیدر توی خونس و البته همراه چند نفر دیگه، اونشب منوچهری با دارو دستش ریختن توی خونه و حیدر رضایی و گرفتن اما اون مهمون های ناخونده تونستن اون شب از دست منوچهری قسر در برن ، ولی چیزی طول نکشید که همه ی اونها هم بازداشت شدن، درسته شما همون مهمون های نا خونده هستین که قراره حیدر رضاییو از زیر هشت نجات بدین ، راستی میدونید زیرِ هشت کجاست؟؟

شاید حیدر بهتون گفت البته اگر تونستین فراریش بدین...

 


توجه

ژانر اتاق فرار زیرهشت : دلهره، هیجان، ترس واقع گرایانه، معمایی، تئاتر تعاملی، حماسی

اتاق فرار زیر هشت، محصول جدید خانه معما به عنوان بزرگترین اتاق فرار قم، سبک جدیدی از اتاق فرار را برای شما عزیزان رقم خواهد زد، زیر هشت یک اثر هنری است که برای اولین بار در ایران در ژانر حماسی آماده ارائه به شما عزیزان می باشد. در این بازی شما مبتنی بر استراتژی و خلاقیت و نحوه تعامل با بازیگران در مپ بازی با عنوان جهان باز میتوانید در فضا پراکنده شوید و در روند بازی تغییر و حتی بازی را به گونه ای متفاوت به پایان برسانید که تابحال این سبک از بازی در استان قم اجرا نشده است. این بازی بصورت حماسی و بر اساس شخصیت های واقعی سناریو نویسی و ساخته شده است. 

طراحی و مطالعه اتاق فرار زیر هشت توسط سید مهدی شمس الدینی مدیر عامل شرکت خانه معما و تیم طراحی، از پاییز ۱۴۰۲ آغاز و در تابستان۱۴۰۳ با حضور جناب آقای دکتر رهسپار فرد، رئیس محترم پارک علم و فناوری و مدیران ارشد پارک علم و فناوری افتتاح و اجرا شده است..

 

قوانین بازی اتاق فرار زیر هشت از مجموعه خانه معما بزرگترین اتاق فرار قم

 

در صورت عدم مطالعه قوانین و مقررات رزرو و بروز هرگونه مشکل، مسئولیت و تبعات آن بر عهده شماست

 

۱- در این بازی حتما می بایست تک جنسیتی باشید یا در صورت خانواده بودن با ارائه شناسنامه امکان پذیر خواهد بود ، درصورت عدم رعایت این بند و حضور در محل ، ضمن کنسل شدن سانس ، بیعانه عودت داده نمی شود و از پذیرش شما جلوگیری خواهد شد.

۲- سن تمامی افراد گروه برای حضور در اتاق فرار زیرهشت حتما می بایست 16 سال به بالا باشد.

۳- با توجه به رسالت خانه معما در راستای فرهنگ سازی بازی های اتاق فرار، رعایت اصول اخلاقی و ادب در داخل مجموعه الزامیست، لذا خواهشمند است ما را در این مهم یاری فرمایید.

۴- از آوردن همراه جدا خود داری کنید چرا که مانع از کیفیت بازی و تعامل در بازی خواهد شد.

۵- از پذیرش افرادی که خانواده آنها از حساسیت نسبت به محیط و ژانر برخوردار هستند، معذوریم.

۶- از پذیرش افراد باردار یا دارای بیماری های قلبی معذوریم در صورت کتمان این امر مسئولیت مشکلات پیش آماده در صورت عدم رعایت این بند، به عهده شما خواهد بود.

۷- پس از انتخاب روز و ساعت، مبلغ پیشپرداختِ هزینه بازی را برای 2 نفر به صورت آنلاین پرداخت خواهید کرد و مابقی اعضا مبلغ باقی مانده را بصورت حضوری پرداخت خواهند کرد.

۸پس از رزرو سانس امکان جابجایی یا کنسلی سانس وجود نخواهد داشت و در صورت کنسل کردن سانس، مبلغ پیشپرداخت به شما عودت داده نمیشود لذا پیش از رزرو سانس از حضور صد در صدی خود اطمینان حاصل کنید.

۹- طی مراحل رزرو و پرداخت از کلیدهای بازگشت به عقب و جلو در مرورگر و رفرش به صورت دستی استفاده نکنید.

۱۰- لطفاً 15 دقیقه قبل از شروع بازی در مجموعه حاضر باشید، چرا که زمان بازی شما راس ساعت لحاظ خواهد شد و در صورت تأخیر از مدتزمان بازی شما کم خواهد شد. در صورت تأخیر بیش از 20 دقیقه سانس شما کنسل و هزینه پیشپرداخت به شما عودت داده نمیشود.

۱۱ - از آوردن هرگونه زیورآلات، اشیا و وسایل ارزشمند به داخل مجموعه جدا خود داری کنید، در صورت گم شدن یا آسیب دیدگی، مجموعه خانه معما هیچگونه مسئولیتی در قبال آن ندارد.

۱۲ - در صورتی که پس از انجام مراحل رزرو، رسید تأیید رزرو و کد پیگیری را دریافت نکردید، حتماً با پشتیبانی تماس بگیرید. پیامک بانکیِ کسر از حساب، نشانه تایید رزرو شما نیست. صرفا پیامک ارسالی از سایت خانه معما معتبر است.  

۱۳- در این بازی استفاده از پوشش مناسب و رعایت حجاب برای بانوان الزامی است، لذا خواهشمند است با رعایت این مهم، مارا در خدمت رسانی بهتر یاری کنید، در غیر اینصورت از حضور شما معذوریم.

۱۴- به آدرس محل بازی توجه کنید: چهار راه غفاری، به سمت میدان مطهری، کوچه حاج نمازی یا بانک ملت، انتهای کوچه ساختمان پارک علم و فناوری ، طبقه زیر زمین

] لطفاً با توجه به وضعیت کمبود فضای پارک ماشین مدیریت زمان داشته باشید و در نزدیکترین محل به مجموعه پارک فرمایید چرا که در داخل کوچه فضای پارک محدود می باشد [

 

  نوبت های آزاد : [[free_turns]] نوبت   نوبت های رزرو شده: [[reserved_turns]] نوبت
لطفا تاریخ رزرو را انتخاب کنید تمام سانس های این بازی، برای این تاریخ پر می باشد
لطفا روز های دیگر را بررسی کنید
فرم اطلاعات شخصی
این اتاق تنها و تنها در شعبه زیر وجود دارد .لطفا نهایت دقت را به عمل آورید.
اطلاعات رزرو

روز انتخاب شده : [[reserve_date]]

ساعت رزرو : [[selected_turn.time]]


تعداد نفرات : [[player_numbers.current]] نفر

مبلغ به ازای هر نفر : [[price.str]] تومان


پیش پرداخت : [[selected_turn.pre_pay]] تومان

مبلغ کل : [[total_price.str]] تومان


مبلغ قابل پرداخت : [[pre_price_with_off.str]] تومان

برای یه تجربه هیجان انگیز آماده ای؟!

چند قدم بیشتر نمونده … فقط کافیه اطلاعاتت رو وارد کنی!

نوبت انتخابی [[reserve_date]] - [[selected_turn.time]] انتخاب نشده
مبلغ پیش پرداخت [[selected_turn.pre_pay]] تومان [[picked]]
اتاق فرار قم خانه معما اتاق فرار دلهره آور بازی زیر هشت

زیر هشت

نفری 200,000 تومان
ژانر | زیر هشت اتاق فرار
تعداد نفرات تیم | زیر هشت 4 تا 9 نفر
زمان بازی | زیر هشت 80
سختی بازی | فرار غافلگیرانه 98/100
بازی ها

خانه معما | اتاق فرار | مطرود

مطرود

نفری 160,000 تومان
ژانر | فرار غافلگیرانه اتاق فرار
تعداد نفرات تیم | فرار غافلگیرانه 4 تا 9 نفر
زمان بازی | فرار غافلگیرانه 10 + 70 دقیقه
سختی بازی | فرار غافلگیرانه 95/100
خانه معما | اتاق فرار | زیر هشت

زیر هشت

نفری 200,000 تومان
ژانر | فرار غافلگیرانه اتاق فرار
تعداد نفرات تیم | فرار غافلگیرانه 4 تا 9 نفر
زمان بازی | فرار غافلگیرانه 80
سختی بازی | فرار غافلگیرانه 98/100
درباره ما

خانه معما، بهترین و منتخب ترین اتاق فرار قم به عنوان نخستین مجموعه ی طراحی و اجرای بازی های فکری گروهی اتاق فرار قم، با طراحی و مدیریت سید مهدی شمس الدینی از پاییز 1396 فعالیت خودش را آغاز کرد. خانه معما به عنوان بهترین اتاق فرار قم از دیدگاه مخاطبین در طی سال های گذشته موفق به طراحی و راه اندازی بیش از ۱۲ اتاق فرار و بازی های محیطی شده است، ژانر هایی از قبیل بهترین اتاق فرار ترسناک قم، مبتنی بر فیورولوژی ، اتاق فرار های معمایی، تئاتر تعاملی، دلهره آور و … . لذا امروز پس از گذشت سال ها فعالیت با هدف افزایش سطح فرهنگ سازی و ارتقا سطح دانش جوانان و خانواده های عزیز همراه با تفریح و لذت در ساعات حضور در این مجموعه، تیم خانه معما امید دارد گامی بلند در جهت رضایت و خشنودی شما همشهریان عزیز با حمایت و نظارت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و پارک علم و فناوری استان قم برداشته باشد.

تماس با ما

آدرس بازی مطرود : باجک یک بین کوچه 9 و 11 پلاک 231 دفتر مرکزی : قم، پردیسان، ابتدای بلوار مولوی، ساختمان پارک علم و فناوری

تلفن : 09100123402