«مطرود» بازی منتخب مردمی، اتاق جدید خانه معما قم افتتاح شد
[[get_current_date()]]
خانه معما | اتاق فرار | مطرود
ژانر | مطرود اتاق فرار

تعداد نفرات تیم | مطرود 4 تا 9 نفر

زمان بازی | مطرود 10 + 70 دقیقه

سختی بازی | مطرود 95/100



مطرود
نفری 150,000 تومان

سناریو

مطرود، بازی منتخب مردمی، اتاق فرار قم

⭕بسیار مهم : این بازی در استان قم، شعبه دو به آدرس باجک یک ، بین کوچه 9 و 11 پلاک 231 ارائه میشود ⭕

 
برگرفته از یک اتفاق واقعی بر پایه زندگی بل گانس

سال ۱۸۷۵ میلادی بل گانس زمانی که در حال بازی با دوستش در جنگل بود با یک عروسک عجیب روبرو میشه و از اون روز به بعد برای همیشه تغییر میکنه به حدی که تمامی مردم روستا بل رو ترک میکنن و از اون به عنوان کسی که با اهریمن در ارتباطه یاد میکنن. مدت ها بعد بل ازدواج میکنه و در سال ۱۹۰۸ طی یک حادثه که هیچوقت دلیل اون مشخص نشد کلبه بل آتیش میگره و همسرش مدز در اون آتیش سوزی میمیره و پسرش رابرت که یک انسان روان پریش بوده بیناییشو از دست میده و فقط بل و دختر کوچیکش الیزا زنده میمونن. بعد از مدت ها الیزا ناگهان داخل روستا دیده میشه همراه با عروسک عجیب و غریب بل، مردم از الیزا فاصله میگیرن اما دختر بچه های روستا از الیزا میخوان تا با اونا بازی کنه اما الیزا از عروسک دست نمیکشیده به گونه ای که بچه ها تصور میکنن عروسک به الیزا اجازه نمیداده تا با اونا بازی کنه، زمانی که بچه ها کنار ریل قطار در حال بازی بودن ناگهان طی یک حادثه الیزا با قطار برخورد میکنه و کشته میشه. از اون روز به بعد بل کینه دختر بچه های روستارو به دل میگیره چون اونارو قاتل الیزا میدونسته و از اون روز دختر بچه های همبازی الیزا یک به یک نا پدید می شدن و حالا ۶ ماه و ۶ روز و چهار ساعت و سی و پنج دقیقه از مرگ الیزا گذشته اما هیچ خبری از دختر بچه های گمشده به دست نیومده و شما اهالی روستا تنها جایی که نگشتین خونه ی بل گانس، و حالا تصمیم گرفتین مخفیانه وارد اون کلبه منحوس بشید، جایی که رابرت و بل و شاید اهریمن حضور داشته باشن…
آیا امیلی، ویکتوریا و ماریا هنوز زنده هستن؟!
آیا هنوز امیدی هست؟!
آیا اتفاق بدتری در حال رخدادنه؟!
کسی نمیدونه شاید شما تنها امید این روستا باشید…


توجه

ژانر بازی مطرود : ترس و دلهره، تئاتر تعاملی ، معمایی

لازم به ذکر است با توجه به ماهیت و رسالت شرکت خانه معما در راستای علمی بودن بازی ها و عضویت در پارک علم و فناوری، بازی مطرود به عنوان پر مخاطب ترین اتاق فرار قم برای اولین بار در ایران به عنوان یک بازی کاملا روانشناسی بر پایه فیورولوژی طراحی شده و با مطالعه بیش از ۹ ماه و آنالیز تخصصی توسط اساتید حوزه روانشناسی به تایید ایشان رسیده است، لذا خواهشمند است تیم خود را جهت حل معماهای بسیار مهیج و چالش برانگیز آگاه سازید و با آمادگی کامل به منظور تسهیل در روند حل چالش ها و معماها در محل حاضر شوید.

طراحی و مطالعه بازی مطرود توسط سید مهدی شمس الدینی مدیر عامل شرکت خانه معما و تیم طراحی، از زمستان ۱۴۰۰ آغاز و در پاییز ۱۴۰۱ با حضور جناب آقای دکتر رهسپار فرد، رئیس محترم پارک علم و فناوری و مدیران ارشد پارک علم و فناوری افتتاح و اجرا شده است.

قوانین بازی مطرود پر مخاطب ترین اتاق فرار قم
 
در صورت عدم مطالعه قوانین و مقررات رزرو و بروز هرگونه مشکل، مسئولیت و تبعات آن بر عهده شماست! 

 

۱- در این بازی حتما می بایست تک جنسیتی باشید یا در صورت خانواده بودن با ارائه شناسنامه امکان پذیر خواهد بود ، درصورت عدم رعایت این بند و حضور در محل ، ضمن کنسل شدن سانس ، بیعانه عودت داده نمی شود و از پذیرش شما جلوگیری خواهد شد.
۲- سن تمامی افراد گروه برای حضور در بازی مطرود حتما می بایست ۱۸ سال به بالا باشد.
۳- با توجه به رسالت خانه معما در راستای فرهنگ سازی بازی های اتاق فرار، رعایت اصول اخلاقی و ادب در داخل مجموعه الزامیست، لذا خواهشمند است ما را در این مهم یاری فرمایید.
۴- از آوردن همراه جدا خود داری کنید چرا که مانع از کیفیت بازی و تعامل در بازی خواهد شد.
۵- از پذیرش افرادی که خانواده آنها از حساسیت نسبت به محیط و ژانر برخوردار هستند، معذوریم.
۶- از پذیرش افراد باردار یا دارای بیماری های قلبی معذوریم در صورت کتمان این امر مسئولیت مشکلات پیش آماده در صورت عدم رعایت این بند، به عهده شما خواهد بود.
۷- پس از انتخاب روز و ساعت، مبلغ پیش‌پرداختِ هزینه بازی را برای 2 یا 3 نفر به صورت آنلاین پرداخت خواهید کرد و مابقی اعضا بصورت حضوری پرداخت خواهند کرد.
۸- پس از رزرو سانس امکان جابجایی یا کنسلی سانس وجود نخواهد داشت و در صورت کنسل کردن سانس، مبلغ پیش‌پرداخت به شما عودت داده نمی‌شود لذا پیش از رزرو سانس از حضور صد در صدی خود اطمینان حاصل کنید.
۹- طی مراحل رزرو و پرداخت از کلیدهای بازگشت به عقب و جلو در مرورگر و رفرش به صورت دستی استفاده نکنید.
۱۰- لطفاً 15 دقیقه قبل از شروع بازی در مجموعه حاضر باشید، چرا که زمان بازی شما راس ساعت لحاظ خواهد شد و در صورت تأخیر از مدت‌زمان بازی شما کم خواهد شد. در صورت تأخیر بیش از 20 دقیقه سانس شما کنسل و هزینه پیش‌پرداخت به شما عودت داده نمی‌شود.
۱۱- با توجه به شرایط بازی و خارج کردن کفش ها در هنگام بازی، جهت احترام به حقوق دیگران و جلوگیری از بوی نامطبوع ، نسبت به بهداشت فردی کوشا باشید.
۱۲- از آوردن هرگونه زیورآلات، اشیا و وسایل ارزشمند به داخل مجموعه جدا خود داری کنید، در صورت گم شدن یا آسیب دیدگی، مجموعه خانه معما هیچگونه مسئولیتی در قبال آن ندارد.
۱۳- در صورتی که پس از انجام مراحل رزرو، رسید تأیید رزرو و کد پیگیری را دریافت نکردید، حتماً با پشتیبانی تماس بگیرید. پیامک بانکیِ کسر از حساب، نشانه تایید رزرو شما نیست. صرفا پیامک ارسالی از سایت خانه معما معتبر است.  
۱۴- در این بازی استفاده از پوشش مناسب و رعایت حجاب برای بانوان الزامی است، لذا خواهشمند است با رعایت این مهم، مارا در خدمت رسانی بهتر یاری کنید، در غیر اینصورت از حضور شما معذوریم.
۱۵- به آدرس محل بازی توجه کنید: باجک یک، بین کوچه ۹ و ۱۱ پلاک ۲۳۱
[ لطفاً با توجه به وضعیت کمبود فضای پارک ماشین مدیریت زمان داشته باشید ]
  نوبت های آزاد : [[free_turns]] نوبت   نوبت های رزرو شده: [[reserved_turns]] نوبت
لطفا تاریخ رزرو را انتخاب کنید تمام سانس های این بازی، برای این تاریخ پر می باشد
لطفا روز های دیگر را بررسی کنید
فرم اطلاعات شخصی
این اتاق تنها و تنها در شعبه زیر وجود دارد .لطفا نهایت دقت را به عمل آورید.
اطلاعات رزرو

روز انتخاب شده : [[reserve_date]]

ساعت رزرو : [[selected_turn.time]]


تعداد نفرات : [[player_numbers.current]] نفر

مبلغ به ازای هر نفر : [[price.str]] تومان


پیش پرداخت : [[selected_turn.pre_pay]] تومان

مبلغ کل : [[total_price.str]] تومان


مبلغ قابل پرداخت : [[pre_price_with_off.str]] تومان

برای یه تجربه هیجان انگیز آماده ای؟!

چند قدم بیشتر نمونده … فقط کافیه اطلاعاتت رو وارد کنی!

نوبت انتخابی [[reserve_date]] - [[selected_turn.time]] انتخاب نشده
مبلغ پیش پرداخت [[selected_turn.pre_pay]] تومان [[picked]]
خانه معما | اتاق فرار | مطرود

مطرود

نفری 150,000 تومان
ژانر | مطرود اتاق فرار
تعداد نفرات تیم | مطرود 4 تا 9 نفر
زمان بازی | مطرود 10 + 70 دقیقه
سختی بازی | فرار غافلگیرانه 95/100
بازی ها

خانه معما | اتاق فرار | مطرود

مطرود

نفری 150,000 تومان
ژانر | فرار غافلگیرانه اتاق فرار
تعداد نفرات تیم | فرار غافلگیرانه 4 تا 9 نفر
زمان بازی | فرار غافلگیرانه 10 + 70 دقیقه
سختی بازی | فرار غافلگیرانه 95/100
درباره ما

خانه معما، بهترین و منتخب ترین اتاق فرار قم به عنوان نخستین مجموعه ی طراحی و اجرای بازی های فکری گروهی اتاق فرار قم، با طراحی و مدیریت سید مهدی شمس الدینی از پاییز 1396 فعالیت خودش را آغاز کرد. خانه معما به عنوان بهترین اتاق فرار قم از دیدگاه مخاطبین در طی سال های گذشته موفق به طراحی و راه اندازی بیش از ۱۲ اتاق فرار و بازی های محیطی شده است، ژانر هایی از قبیل بهترین اتاق فرار ترسناک قم، مبتنی بر فیورولوژی ، اتاق فرار های معمایی، تئاتر تعاملی، دلهره آور و … . لذا امروز پس از گذشت سال ها فعالیت با هدف افزایش سطح فرهنگ سازی و ارتقا سطح دانش جوانان و خانواده های عزیز همراه با تفریح و لذت در ساعات حضور در این مجموعه، تیم خانه معما امید دارد گامی بلند در جهت رضایت و خشنودی شما همشهریان عزیز با حمایت و نظارت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و پارک علم و فناوری استان قم برداشته باشد.

تماس با ما

آدرس بازی مطرود : باجک یک بین کوچه 9 و 11 پلاک 231 دفتر مرکزی : قم، پردیسان، ابتدای بلوار مولوی، ساختمان پارک علم و فناوری

تلفن : 09100123402