«مطرود» بازی منتخب مردمی، اتاق جدید خانه معما قم افتتاح شد
[[get_current_date()]]
خانه معما | اتاق فرار | فرار غافلگیرانه
ژانر | فرار غافلگیرانه اسکیپ باکس

پکیج 1 1,000,000 تومان



فرار غافلگیرانه

سناریو

خب شاید بپرسی داستان چیه و قراره چه اتفاقی بیافته؟ یا فرار غافلگیرانه یعنی چی؟ داستان از این قراره که خانه معما با همکاری شما قصد داره یکی از عزیزانتون مثل پدر، مادر، خواهر، برادر و یا هر کس دیگه ای که براتون خیلی عزیزه توی خونه خودتون سورپرایز کنه. شما میتونی برای سالگرد تولد، رویداد های خاص، تبریک کسب موفقیت های تازه و … از این پکیج استفاده کنید تا یک شب خاصو برای همدیگه به یادگار بزارین. شما حداقل ۴ روز قبل از روز مد نظرتون از طریق سایت رزرو انجام میدین. تیم خانه معما همون روز با شما تماس میگیرن و یکسری هماهنگیارو با شما انجام میدن و ۲ ساعت قبل از ورود ایشون به خونه ( شخصی که قراره سورپرایز بشه )، میان و یک پکیج معمایی درون خونه شما نصب میکنن و البته شماهم دورن خونه هستین ولی فقط قراره ایشون توی محیط معمایی قرار بگیره و شما در جای دیگه در حالی که از طریق دوربین در حال تماشا کردن ایشون هستین، منتظرین تا آخرین معمارو حل کنه تا به شما برسه. با توجه به اینکه نمیشه تمام جزئیات و اینجا توضیح داد پس برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۰۰۱۲۳۴۰۲ تماس بگیرین.


توجه

تاحالا شده به این فکر کنی که چطور میتونی کسیو که خیلی دوسش داری با غافلگیرانه ترین حالت ممکن، اونم درست جایی که فکرشو نمیکنه، با روشی متفاوت و خیلی جذاب اونم توی خونه غالفگیر کنی؟ تاحالا شده دلت بخواد، برای اونی که برات خیلی خاصِّ یک اتفاق خاص رقم بزنی؟ تاحالا شده با زبونی متفاوت بهش بگی دوست دارم؟! خانه معما برای اولین بار در ایران این فرصتو برات فراهم کرده که هیجانی ترین سورپرایز و برای عزیز ترین فرد زندگیت رقم بزنی. سورپرایز اسکیپ ( SURPRISE ESCAPE ) یا فرار غافلگیرانه طرحی جدید از تیم طراحی مجموعه خانه معما. برای اولین بار در ایران شرکت خانه معما دست به اجرای طرح جدیدی زده که باعث میشه یک خاطره به یادماندنی در یک شب خاص، در ذهن شما و عزیزانتون ثبت بشه.

  نوبت های آزاد : [[free_turns]] نوبت   نوبت های رزرو شده: [[reserved_turns]] نوبت
لطفا تاریخ رزرو را انتخاب کنید
فرم اطلاعات شخصی

پکیج [[package.id]] : [[price.str]] تومان
این اتاق تنها و تنها در شعبه زیر وجود دارد .لطفا نهایت دقت را به عمل آورید.
اطلاعات رزرو

روز انتخاب شده : [[reserve_date]]


تعداد نفرات : [[player_numbers.current]] نفر

مبلغ به ازای هر نفر : [[price.str]] تومان


پیش پرداخت : [[selected_turn.pre_pay]] تومان

مبلغ کل : [[total_price.str]] تومان


مبلغ قابل پرداخت : [[pre_price_with_off.str]] تومان

برای یه تجربه هیجان انگیز آماده ای؟!

چند قدم بیشتر نمونده … فقط کافیه اطلاعاتت رو وارد کنی!

نوبت انتخابی [[reserve_date]] - پکیج [[package.id]] انتخاب نشده
خانه معما | اتاق فرار | فرار غافلگیرانه

فرار غافلگیرانه

1 پکیج
ژانر | فرار غافلگیرانه اسکیپ باکس
پکیج 1 1,000,000 تومان
بازی ها

خانه معما | اتاق فرار | مطرود

مطرود

نفری 140,000 تومان
ژانر | فرار غافلگیرانه اتاق فرار
تعداد نفرات تیم | فرار غافلگیرانه 4 تا 9 نفر
زمان بازی | فرار غافلگیرانه 10 + 70 دقیقه
سختی بازی | فرار غافلگیرانه 95/100
درباره ما

خانه معما، بهترین و منتخب ترین اتاق فرار قم به عنوان نخستین مجموعه ی طراحی و اجرای بازی های فکری گروهی اتاق فرار قم، با طراحی و مدیریت سید مهدی شمس الدینی از پاییز 1396 فعالیت خودش را آغاز کرد. خانه معما به عنوان بهترین اتاق فرار قم از دیدگاه مخاطبین در طی سال های گذشته موفق به طراحی و راه اندازی بیش از ۱۲ اتاق فرار و بازی های محیطی شده است، ژانر هایی از قبیل بهترین اتاق فرار ترسناک قم، مبتنی بر فیورولوژی ، اتاق فرار های معمایی، تئاتر تعاملی، دلهره آور و … . لذا امروز پس از گذشت سال ها فعالیت با هدف افزایش سطح فرهنگ سازی و ارتقا سطح دانش جوانان و خانواده های عزیز همراه با تفریح و لذت در ساعات حضور در این مجموعه، تیم خانه معما امید دارد گامی بلند در جهت رضایت و خشنودی شما همشهریان عزیز با حمایت و نظارت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و پارک علم و فناوری استان قم برداشته باشد.

تماس با ما

آدرس بازی مطرود : باجک یک بین کوچه 9 و 11 پلاک 231 دفتر مرکزی : قم، پردیسان، ابتدای بلوار مولوی، ساختمان پارک علم و فناوری

تلفن : 09100123402